پوسته های مرتبط
لینک های خارجی
شبکه های اجتماعی

مختصری درباره شرکت آلوم کابل کاوه

صنعت کابلسازی با توجه به نیاز روز افزون صنایع مختلف در جهان هر روز رو به پیشرفت است و بر همین اساس تنوع محصولات در این صنعت بصورت چشمگیری در حال رشد می باشد. از این رو تولیدکنندگان مختلف این صنعت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین نیاز بازار هدف در صدد تامین نیاز صنایع مختلف برآمده اند.

شرکت آلوم کابل کاوه به پشتوانه دانش فنی و ماشین آلات روز دنیا افتخار دارد در طول یک دهه حضور در صنعت تولید انواع سیم و کابل خدمات خود را در حوزه های مختلف صنعتی به کشورهای ایران ، عراق ، افغانستان و ترکمنستان ارائه داده و با بروز رسانی و گسترش محصولات خود همواره گامی مهم در ارتقا صنعت تولید سیم و کابل کشور بردارد و همکاری خود را با سازمانها و موسسات مختلف گسترش دهد. از این رو شرکت آلوم کابل کاوه همسو با پیشرفت جهانی این صنعت همچنان درمسیر رشد و تعالی قرار گرفته و با سرعتی فزاینده به کسب رضایت مشتریان خود می اندیشد و در همین راستا مدیران عامل شرکت آلوم کابل کاوه در دوازدهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر ایران که در سال 1396 برگزار شد به عنوان کارآفرین برتر ملی معرفی شدند.

مشاهده اطلاعات

تاریخچه آلوم کابل کاوه

شرکت آلوم کابل کاوه در اردیبهشت سال 1390 به همت آقای مهندس داود رحمانی با تیمی از کارشناسان مجرب به شماره ثبت 404071 تأسیس و با پروانه بهره برداری صادره از اداره کل استان مرکزی در مساحتی معادل 20 هزار متر مربع و با ظرفیت تولید سالانه 200/11 تن رسماً آغاز به فعالیت نمود.

شرکت آلوم کابل کاوه از زمان تأسیس تاکنون محصولات با کیفیت خود را براساس استانداردهای  ملی ایران (ISIRI) و منطبق با استانداردهای جهانی که در خور صنعت ملی کشور ایران می باشد تولید نموده است، بطور کلی اهم محصولات تولیدی این شرکت انواع کابل های فشار ضعیف مسی، آلومینیومی، آرموردار، کابلهای هوایی روکش دار 20 و 33 کیلو ولت، انواع هادی های آلومینیومی ACSR  و  AAAC-AAC و نیز انواع کابل های خود نگهدار پنج و شش سیمه است. لازم به ذکر است این شرکت دارای گواهی ایزو 9001:2015 ، 14001:2015 و 45001:2015 از شرکت توف نورد می باشد. همچنین شرکت آلوم کابل کاوه، موفق به کسب استانداردها و تأییدیه های لازم از سازمان های ذیربط شده است. علاوه بر اخذ تأییدیه های متعدد، این شرکت دارای آزمایشگاهی مجهزو مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

آلوم کابل کاوه طی سالهای فعالیت خود و به پشتوانه یک دهه تجربه در حوزه صنعت کشور با تکیه بر ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا مطابق مفتخر است دامنه خدمات خود را از شرکتهای برق منطقه ای به شرکتهای فعال در صنایع مختلف کشور گسترش دهد و درحال حاضر نه تنها در زمره شرکتهای موثر پشتیبان صنعت برق کشور محسوب می شود بلکه خدمات شایان ذکری نیز به مراکزدانشگاهی ودرمانی، ادارات کل میراث فرهنگی وگردشگری و نیز برخی از فرودگاه های کشور ارایه کرده است. با توجه به حضور پر تعداد شرکتهای تولید کننده کابل و رقابتی بودن فعالیت در این حوزه، این شرکت در راستای رسیدن به اهداف کلان خود، علاوه بر تامین کالای مورد نیاز صنعت برق و ساختمان کشور، با تمرکز بر بازراهای صادراتی سهم به سزایی در تامین محصولات مورد نیاز کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان دارد. در این راستا، حضور فعال کارشناسان این شرکت در نمایشگاه های کشورهای قطر، عمان، دبی و سوریه بیانگر اهمیت این مهم می باشد.

تمامی شرکتهای آب و فاضلاب مراکز استانها  

در سراسر ایران

تمامی شرکت های توزیع برق در سراسر ایران

شهرداری طبس

اداره کل دامپزشکی استان قزوین

اداره کل راه و شهرسازی لارستان

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان

اطلاعات تماس :

 

دفتر مرکزی : چهارراه فرمانیه – نارنجستان هفتم – مرکز اداری و تجاری پارک سنتر – طبقه 18 – واحد 1803
تلفن :40228249-021 , 40228832-021 , 40228897-021 , 91090503-021
ایمیل : info@alumcablekaveh.com
کارخانه : اتوبان ساوه – شهر صنعتی کاوه – بعد از میدان جانبازان – خیابان آزادگان جنوبی – شرکت آلوم کابل کاوه
تلفن : 42341276-086
فکس : 42341278-086
ساعات کاری شرکت :

 

شنبه تا سه شنبه 8:00 الی 17:00
چهارشنبه ساعت 8:00 الی 16:00